Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Travian versjon

Standard Travian versjon

Travian begynner å bli noen år no og skjønner at det trengs oppdateringer. Men jeg føler at mange vil no slutte pga T4 kommer inn i spillet. Det er veldig store forandringer og personlig orker ikke å sette meg inn i det styret, og føler at det er mange andre som er enig med meg.

Det som jeg tenker er at det kan gå en T2.5 som var den versjonen av travian som første runde gikk på(?). Vi slipper da å tenke på artifakter, og alle endringer T4 kommer med. Jeg tror det vil være med på å få gamle spillere med igjen, og større pågang enn en ny versjon. Mener så klart ikke at alle servere skal gå på T2.5, men at det fins en vanlig server eller kanskje en 2x server.
    Sist endret av larsi:P : 2011-03-17 kl 15:36

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av larsi:P Vis innlegg
    Travian begynner å bli noen år no og skjønner at det trengs oppdateringer. Men jeg føler at mange vil no slutte pga T4 kommer inn i spillet. Det er veldig store forandringer og personlig orker ikke å sette meg inn i det styret, og føler at det er mange andre som er enig med meg.

Det som jeg tenker er at det kan gå en T2.5 som var den versjonen av travian som første runde gikk på(?). Vi slipper da å tenke på artifakter, og alle endringer T4 kommer med. Jeg tror det vil være med på å få gamle spillere med igjen, og større pågang enn en ny versjon. Mener så klart ikke at alle servere skal gå på T2.5, men at det fins en vanlig server eller kanskje en 2x server.
    kommer sikkert til å starte opp en "classic" server igjen etterhvert... de skal vell bare inføre t4 over alt først, så startes en server i hvert domene som classic...

Overbuljongterningpakkemester-assistent ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge nanus sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bjørgvin

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Zupa Vis innlegg
    kommer sikkert til å starte opp en "classic" server igjen etterhvert... de skal vell bare inføre t4 over alt først, så startes en server i hvert domene som classic...
    Best det.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Negative Vis innlegg
    nanus er glatt som en ål dyppet i silikonolje, med sjarmen til en gjennomsnittlig latinamerikaner snakker han seg ut av de fleste situasjoner, vanskelig å få has på og vanskelig å sette i bås
    The rich would have to eat money, but luckily the poor provide food.

SpringskalleSpringskalle Derlino sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Tromsø

Standard

Bør gjøre det, T4 er ikke så ille når man kommer inn i det, men foretrekker eldre versjoner...

ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge King Neptun sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2007
    Sted
    Jæi? Dritt unge fra Blærum jæi vett`u

Standard

Jeg liker T4, men jeg er jo såpass hipster at min stemme ikke teller.
    I'm bach.

Lignende tråder

1. Nox 10, versjon T4?
    By FVD Berta in forum NOX - runde 10: mai 2011 - oktober 2011
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2011-04-02, 18:03
  2. Spørsmål om Travian versjon 3.6
    By PerrinAybara in forum Gamle annonseringer
    Svar: 67
    Siste innlegg: 2009-12-15, 19:21
  3. Travian versjon 3.6
    By PerrinAybara in forum Gamle annonseringer