|
|
#1 |
|
|
Oppussing av forumet - del 3 Hei, Da hadde vi fått på plass enda en del nye saker til dette forumet, og jeg regner med at flere allerede har oppdaget hva som er nytt ![]() a) Forumbanner og logo Dette er nok det aller første som ses når man logger inn på forumet, og selv om banneret kommer til å bli tatt ned etterhvert er logoen kommet for å bli. Vi skal forsøke å få skiftet ut banneret med jevne mellomrom slik at det skaper forandringer her inne. b) Smileys Det er nå lagt til enda flere smileys, tusen takk til alle dere som sendte meg smileys jeg kunne se gjennom. Det var flere tusen å velge mellom, så nå burde vi være sikret i tiden framover også. c) IRC - ikon Ved siden av de andre øyeblikkelig meldings-ikonene har vi nå lagt til et for IRC slik at dere kan skrive inn det kallenavnet som dere bruker på IRC. ![]() Gå til kontrollpanel og "Endre dine detaljer" og fyll ut informasjonen helt nederst på siden. ![]() d) Prefiks Noen av dere har kanskje sett at vi har fått noe som heter "prefix". Disse er for tiden ikke tilgjengelig for dere spillere, men de kan ses i blant annet Veiledningsforumet og under Annonseringer & Informasjon. Det er de flotte, fargerike ordene som er satt inn framfor navnene på trådene. Disse er laget for å gjøre det lettere for dere å se hva type slags tråd som legges ut. e) BB koder Nok en gang er det kommet nye BB koder. Disse kodene har ikke fått et bilde slik de andre kodene har, og de må dermed skrives inn manuelt inntil videre. Følgende koder er nye:
Selve BB koden er hlf, og man må i tillegg legge til en valgfri farge slik som dette; [hlf="valgfri farge"] [/hlf] Et eksempel på hvordan man skal skrive den: [hlf=Magenta]tekst man vil highlighte[/hlf] Den vil bli seende slik ut: Nå bruker jeg rosa til å highlighte min tekst
Denne fungerer ved at du skriver: [navn]Navn til hvilken som helst profil[/navn] Eksempel: Faith
Den fungerer slik: [over]Skriv inn en fin setning her[/over] Eks: Dette er en overline
Denne fungerer ved at du skriver inn: [scroll] Scrollende tekst [/scroll] Eks: f) Organisatoriske endringer på forumet Fra nå av har arkivet og Hall of Fame fått et nytt hjem nederst på forumet. Disse er nå lagt under en egen del som heter "Tidligere Bragder". I tillegg har Ambassadene blitt omorganisert slik at de er betraktelig mer oversiktlig og slik at de tar mindre plass. Innholdet er ikke endret, det er kun utseende som har fått en ny "look". g) Oversettelse av forumet Dette er et norsk forum, og med dette i bakhodet har vi nå gjenopptatt arbeidet med å få hele forumet oversatt fra engelsk til norsk. Dette er et tidkrevende arbeid, men forhåpentligvis vil hele forumet til slutt være fullstendig oversatt. Dersom dere finner skrivefeil eller dårlige formuleringer, så ber vi om at dere skriver disse i denne tråden slik at vi kan rette på dem. h) Nye moderatorer Nå søker vi nye hjelpere til forumet som kan bidra til å opprettholde aktivitet her inne. Dersom du har et ønske om å bli med i teamet, og ønsker hjelpe til på dette forumet så er det fritt fram å sende inn en søknad. Les hvordan du gjør dette her. Det var alt for denne gang, følg med videre for å finne ut hva annet vi har i vente til dere spillere
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort Sist endret av Faith : 2010-08-02 kl 03:37. Årsak: fix |
|
|
|
|
||||||
| Trådverktøy | |
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Oppussing av forumet - del 2 | Faith | Forum/IRC - Informasjon & Oppdateringer | 0 | 2010-07-03 13:11 |
| Oppussing av forumet - del 1 | Faith | Forum/IRC - Informasjon & Oppdateringer | 0 | 2010-06-25 14:50 |
| Oppussing av forumet | Faith | Forum/IRC - Informasjon & Oppdateringer | 0 | 2010-06-23 22:44 |